Witamy!

Zapraszamy do zapoznania się z informacjami w tym serwisie

Czerwiec 2018 Maj 2018 Kwiecień 2018 Marzec 2018 Luty 2018 Styczeń 2018

Satysfakcja klienta i badania marketingowe

2018-06-10 | Łukasz Bereziński

frazy kluczowe: badania marketingowe, badanie satysfakcji klienta

Jak sobie radzić w dzisiejszych czasach, aby zaspokoić potrzebę klienta? Na to pytanie chciałby znać odpowiedź każdy przedsiębiorca, ale niestety nie ma tak naprawdę jednoznacznej odpowiedzi. 

Dlatego właściciele firm przed wprowadzeniem nowego produktu na rynek czy przed podjęciem nowej inwestycji przeprowadzają różnego rodzaju badania marketingowe, dzięki którym wiedzą, jakie są aktualne wymagania, potrzeby i zainteresowania potencjalnych klientów. 

Jest to istotne, gdyż ludzie są nie tylko coraz bardziej wymagający, ale i opinia bardzo szybko się rozchodzi. Internet nie oszczędzi żadnego przedsiębiorcy, który w jakiś sposób zaszkodził któremuś ze swoich kupujących. 

Badanie satysfakcji klienta, które można m.in zamówić na stronie https://www.smartcheck.pl/smartcheck-dla-firm/mystery-shopping to kolejny sposób, aby wiedzieć, czy trafiliśmy w punkt, czy też nasz nowy produkt, usługa czy firma to kompletna klapa. Najgorszym wśród społeczeństwa jest fakt, iż złe zdanie wypisane zarówno w prasie, jak i w Internecie potrafi przekonać również innych, mimo że nie korzystali oni z danej usługi czy oferty. 

Jeśli zatem badanie satysfakcji klienta będzie negatywne dla naszej firmy, może się to znacznie odbić na naszych przyszłych zyskach. Mówi się, że czasy murzynów już minęły, ale co z tego, jeśli od opinii społeczeństwa zależy dobro Twojej firmy. 

Należy pamiętać jednak, że nawet usatysfakcjonowany konsument nie oznacza, że będzie on naszym stałym klientem. Nie ma to nic wspólnego z lojalnością. Ma dać to po prostu obraz czy i jak bardzo trafiłeś do społeczeństwa i czy Twoje działania zmierzają w dobrym kierunku.

Zatem badania marketingowe oraz bycie na bieżąco z potrzebami stałych, jak i potencjalnych klientów to podstawa każdego przedsiębiorcy. Nie można, więc obojętnie przejść obok żadnego z nich, ponieważ zarówno negatywne, jak i pozytywne opinie to kolejny znak dla Ciebie jak masz postępować dalej, abyś przetrwał na rynku.

'

Fotorelacja
badania marketingowe
badanie satysfakcji klienta

Warto zobaczyć:


Opinie internautów

Twoja opinia na ten temat jest dla nas bardzo ważna. Podziel się ze mną swoją opinią w tym temacie.

Twój pseudonim:

Twoja opinia: